Friday, August 13, 2021

Fwd: Bonjour



---------- Forwarded message ----------
From: Ramata <haddy10000@gmail.com>
Date: Friday, August 13, 2021
Subject: Bonjour
To:



Bonjour, comment allez-vous et votre famille, j'espère que vous allez tous bien? S'il vous plaît, je veux vous proposer un projet d'investissement et je veux savoir si vous serez intéressé, je suis à la recherche d'un partenaire qui sera honnête et sincère que nous allons grandir ensemble dans ce projet, s'il vous plaît, Si vous êtes intéressé J'espère voir votre réponse bientôt, merci et que Dieu vous bénisse, email: ramarama1010@yahoo.com Salamualaikum. 


Hello, 

 How are you and your family, hope you are all well? 
Please I want to propose to you an investment project and I want to know if you will be interested. I am looking for a partner who will be honest and sincere as we will grow together in this project, if he pleases, 

If you are interested I hope to see your reply soon, thank you and God bless you, email: ramarama1010@yahoo.com 
Salamualaikum.

Ms Rama

No comments:

Post a Comment